Gå till huvudinnehåll

Nyhet Publicerad 27.9.2024 13.41

Vi har skickat samma faktura två gånger till en del av våra kunder

HUS har skickat fakturor i dubbla exemplar till vissa kunder på grund av ett tekniskt fel. Ifall du har fått två fakturor med samma innehåll, ber vi dig granska fakturorna och betala endast en av dem.

HUS har skickat samma fakturor i två exemplar 23.9.2024 och 24.9.2024 på grund av ett tekniskt fel. Detta gäller både fakturor som skickats per post samt e-fakturor. Vi skickar ut brev åt de kunder som felet gäller. 

Ifall du har fått två fakturor med samma innehåll, ber vi dig granska fakturorna och betala endast en av dem. Den andra fakturan kan kasseras eller raderas i nätbanken. Kundbetjäningen på HUS fakturering behöver inte kontaktas.

Ifall du har hunnit betala båda fakturorna, kontaktar HUS dig och ber dig skicka ditt kontonummer för en återbetalning. 

Vi beklagar det fel som uppstått i faktureringen.

Tilläggsuppgifter angående HUS kundfakturor kan fås på vår kundbetjäning vardagar kl. 9-15 tel. 09 471 785 50 och per e-post asiakaslaskutus@hus.fi.

Respons

Hittade du vad du sökte?

Tack för responsen!

Tack för responsen!

Skriv in din respons om webbplatsen här.

Du skriver väl inte in dina personliga uppgifter här. Observera att vi inte svarar på respons som lämnats via denna blankett. Respons som inte gäller webbplatsen kan ges på vår webbplats.

Skriv in din respons om webbplatsen här.

Du skriver väl inte in dina personliga uppgifter här. Observera att vi inte svarar på respons som lämnats via denna blankett. Respons som inte gäller webbplatsen kan ges på vår webbplats.