Siirry pääsisältöön

Husari

Asiasanat:

Asiakkaan kuuntelu – miksi ja miten sitä tehdään?

HUSin strategisena tavoitteena on Suomen paras asiakaskokemus vuoteen 2027 mennessä. Hyvä asiakaskokemus perustuu asiakkaan kuunteluun: mitä mieltä asiakkaat ovat saamastaan palvelusta ja mitä he toivoisivat tulevaisuudessa.

Tietoa Husarista

Yhteisölehtemme Husari ilmestyi painettuna ja verkkolehtenä vuoden 2024 syksyyn saakka. Loppuvuodesta 2024 julkaisemme uuden Husari-verkkomedian. Voit tilata uusimmat Husarin jutut sähköpostiisi jo nyt.

Tilaa Husarin uutiskirje (ilmestyy ensimmäisen kerran tammikuussa 2025)

Palaute

Löysitkö etsimäsi?

Kiitos palautteesta!

Kiitos palautteestasi!

Kirjoita tähän verkkosivustoa koskeva palautteesi.

Ethän kirjoita tähän henkilökohtaisia tietojasi. Huomioithan, että emme vastaa tämän lomakkeen kautta jätettyihin palautteisiin. Muuta kuin verkkosivustoa koskevaa palautetta voit antaa palautesivullamme.

Kirjoita tähän verkkosivustoa koskeva palautteesi.

Ethän kirjoita tähän henkilökohtaisia tietojasi. Huomioithan, että emme vastaa tämän lomakkeen kautta jätettyihin palautteisiin. Muuta kuin verkkosivustoa koskevaa palautetta voit antaa palautesivullamme.